Vin. Olivchips. Norah Jones. Och bästa sällskapet.

Jag njuter en fin fredagskväll i Karlstad hos K.
Vi dricker vin och snart kalasar vi på tacochips med oliver + ost på (Prova om du ej provat, galet gott!).
Norah Jones spelas på repeat, men snart bänkar vi oss framför Idol. Och jag tycker faktiskt att det ska bli kul att se Idol ikväll! Vad händer med världen?
Efter Idol ska vi hotta upp oss lite från våra mysbraxor och bege oss ner dowtown till Koriander. Vi hoppas på spännande och intressanta möten denna kväll!

 
En tokig bild på oss från min hejdå-fest förra hösten. Galna! Men den får mig att le :)


Njut fredagskvällen, mina vänner!
Later.


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för att ni påminde mg om nachochipsen, jag gjorde dem till förrätt igår. Det påminner mig om Karlstadtiden.

Ha det bäst babes.

kram

2009-10-11 @ 18:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback