Bittersweet Symphony.

Jag mår kass som fan.
Fick gå hem tidigare från jobbet och ingen föreläsning blev det för fröken.

Jag borde ha gått och lagt mig direkt när jag kom hem, men istället socker-chockade jag kroppen med ett moment of weakness och nu mår jag som förut, men jag är nu även illamående.
Det känns inte alls bra faktiskt.

Måndagen idag har ändå haft sina ljuspunkter!
- Mer uppdrag på jobb.
- Lagt ut lite grejer till försäljning.
- Fått ett första utkast till min hemsida.

Ja. Det var allt. Men det känns kanon! :)

Lyssnar på Dolly just nu, men ska alldeles strax stänga av här och krypa ner och försöka sova bort vad det nu är som har min kropp i sin besittning. Men först - Simon & Garfunkel!



Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback