FIENDE/KAMRAT?

Give me a fucking break.
Vad i helvete. Det är fan inte många timmar man får känna att något är bra, för då dyker helt plötsligt något annat upp som gnager sönder en inifrån och ut. Fucking lovely.

Jag hatar pengar. De är papper och ett förbannat nödvändigt (fruktansvärt) ont.
Och så var det sagt.

För övrigt så känns praktiken hur bra som helst och jag glädjer mig så åt denna chans!
200% i ett antal veckor till här nu, så kanske jag kan få vara kvar där sen.....? I hope.

Jag försöker se framåt och mellan fingrarna. Försöker att inte grubbla för mycket, men tankarna snurrar okontrollerat ändå. Men jag kan le och skratta samtidigt.

Röda rummet ser ut som ett bombnedslag och till helgen ska jag göra en utrensning i min garderob. Den behöver dock uppdateras. Träningskläder och skor står överst på prioriteringslistan. Ge mig lite av de där papperslapparna, någon?

Lillasyster ska leta efter dessa till mig i Göteborg:



De är slut överallt i min storlek i Karlstad. Fint man har en syster i Götet :)
Skorna riktigt strålar M-a-r-i-a.


Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback