Inte okej.

Det är INTE OKEJ att vakna 00.09 av en mardröm.
Hallå!?

Jag är trött som ett jävla as, men sova ska jag visst inte göra.
För jag menar. Hur skulle jag kunna det, när hjärtat fortfarande slår i 280!? Puh...!

Kanske är jag lite speedad efter första dagen ockå... Många tankar i skallen som snurrar. Men det är än så länge bara positiva sådana. Feels good.

Jag behöver alla tips jag kan få på hur man botar en förkylning.... (Emma, du sitter inte inne på fler än de jag fick i helgen? Kanske....? ;)
Den 19 september ska jag springa Tjurruset i Karlstad i ett lag som representerar Pöyry. Det ska bli helt galet roligt faktiskt! Det är ett terränglopp på 1 mil... Man springer på allt från asfalt till vatten till midjan, lera, hinder osv osv.... Grymt! :)
Men jag känner att jag behöver träna lite om jag för det första ska orka och för det andra även hänga med i karlarnas tempo. De sprang allihop runt 57 min förra året nämligen.. Hej och hå, kämpa på!
Så, som sagt. Dundertips på hur man blir frisk emottages allra ödmjukast.

Jag ska maila några mail nu som jag kom på att jag glömt maila. Och sedan väntar ett Vänner-avsnitt eller två. De sviker aldrig i natten!

Förresten.
Jag vet inte om jag KAN göra mig av med Jamas... Ja, skänka bort honom med andra ord. Det känns piss. Jag måste fundera över detta. Kanske har jag inget val dock....
Det ska tilläggas att min mardröm handlade delvis om detta. Hm....


Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback