Karlstad i mitt hjärta.

Sitter återigen hemma hos Krikken. Fan vad fint det är att vara här! Jag har haft en bra dag på jobbet. Fick kämpa en hel del, men jag löste mina uppgifter. Sitter med min handledare på ett ganska stort projekt (Okej. Det är litet, men i min värld känns det stort.) och det är verkligen jättekul! Roligt när jag får ansvar och verkligen känner mig både uppskattad och välkommen! :) Imorgon väntar fjärde och sista arbetsdagen för denna vecka, vilket innebär helg. En helg som för mig innebär en hel del aktiviteter, så som: - Löpträning - Café August imorgon kväll; Jack Wreeswijk. (Om ej fullbokat) - Fix med Lantz till min hemsida - PLUGG (Solid Works, för till veckan förväntas jag rita upp en konstruktion i detta program. Behöver minst sagt en uppdatering!) - Kräftskiva - KORIANDER - Ankan? - Tipspromenad? osv. Detta kan inte bli annat än succé! Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback