Kreativitet.


Jag vet inte vart den kommer ifrån, bilden alltså, men den ger mig sån himla inspiration! Love it.

Jag försöker göra det bästa av skruttiga tisdagen.
Känner mig inget vidare faktiskt.. Funderar på om jag ska orka ta en liten promenad sen... (?)
Iallafall. Jag är kreativ idag, trots skruttig tisdag.
Jag har dammsugit mitt rum! Okej, inte så värst kreativt. Men det var fan på tiden! Var kanske... En månad sedan? Ahja. Hur som helst så ledde dammsugningen till att jag kunde vara kreativ. Hela golvet är täckte med målarpenslar och färgburkar... Jag kryper på alla fyra/sitter och målar en tavla. Sweet.
Först tyckte jag att den blev bra. Sen tyckte jag att den blev förbannat ful. Och nu är jag någonstans mitt emellan.. Ska göra klart den innan jag bestämmer mig för vad jag tycker...
Det är ett beställningsjobb för mitt företag! :)


Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback