Måndag. Bra dag.

Jag har haft en bra dag. En bra måndag. Det är fan inte varje vecka man har det, så - tjohoo!

Jag gjorde bra ifrån min på praktiken. Sweet.
Jag tränade box med Malin. Det gick sådär, men jag är glad över Malin-hänget både igår och idag.
Jag fick mina Converse All Star Light, som fina syster skickat. Tack!
Jag fick fint sms, från fin vän.

Osv.

Jag sitter nu och försöker skriva beskrivande texter till min hemsida. Det är fan inte lätt!
Sa jag att jag är perfektionist när det handlar om vissa saker? Riktigt "petimeter", som handledare Jan skulle ha sagt. Ahja. Bilderna är iallafall grymma, och det har jag till stor del Paparazzi att tacka för!

Ja. Annars drömmer jag om vita lägenheten och saknar något som var litegrann. Men ibland är det så himla fint att sakna. Jag tror att det kallas m i n n e n.


Later.

Kommentarer
Postat av: Paparazzi

Kul att du är så nöjd med bilderna! Det har varit riktigt roligt att göra!

2009-09-15 @ 09:35:01
Postat av: Carro

Nu förstod jag inte riktigt? :P

2009-09-16 @ 23:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback