Onsdag = Vilodag.

Jag blir hemma från jobb idag också. Vet inte riktigt hur jag mår egentligen, men de vill inte man kommer dit om man inte är frisk. Och eftersom jag känner av både huvud och hals och kroppen är seg. Så blir jag hemma idag med.
Jag tycker dock att det är lite svårt att känna hur man mår när klockan inte ens är 06.00..... Men men. Ett beslut är fattat och det ska bli skönt att vila idag!
Ska även fixa lite saker som jag behöver ta tag i, men aldrig hinner när jag jobbar hela tiden:
- Måla klart tavlan
- Göra den där Hållfuppg.
- Ringa ett viktigt samtal

Dessutom ska jag styra upp ett samtal som handlar om en loppis till helgen.
Sa jag att jag skulle vila idag? Det verkar ju onekligen inte så...

Jag har dock lite ångest över att vara hemma.... Har en sak på jobbet som jag egentligen borde fixa. Inte för min skull, utan för Christers... Ja, jävlar. Det är inte lätt.

Nu ska jag sova en stund till. Sen ska jag dricka varmt vatten med citron och ingefära (var det det man skulle ha i, tro? Ingefära alltså... Hm...)



Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback