Outfit.



Crazy bild, men jag tog den i farten.

Jeans - Diesel Clush (mina absoluta favoriter)
T-shirt - H&M
Kofta - H&M
Sjal - Indiska (favorit just nu!)
Klocka - Diesel
Halsband - SNÖ OF SWEDEN
Örhängen - SNÖ OF SWEDEN
Armband - OUT OF STYLE, Indiska, gammalt fynd från byrålåda

Lite vind i håret :)

Jag har förresten rensat i min garderob och det rök en hel del. Vissa saker kommer skänkas bort, men andra kommer jag sälja för en billig penning. (Förutom de jeans som jag funderar på att sälja.... kan inte bestämma mig...). Så om det är någon som är intresserad så hojta till! Ev. blir det auktioner på Tradera, men det är bara om jag orkar engagera mig... Annars får kläderna snällt vänta på nya ägare tills mitt event-projekt blir av!



Later.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback