Play that fucking music for me, whiteboy...

Jag förbereder inför kommande kvälls musikspelning imorgon.
Kul med förtroende!

Kvällens to-do-list har gått förvånansvärt bra faktiskt.
Har några punkter kvar, men den där matteuppgiften som jag har lovat att hjälpa till med känner jag ligger i riskzonen för att inte bli gjord ikväll. Jag är för trött..
Sova några timmar och sen gå upp och göra den innan bussen imorgon?
Fy vas ambitiöst.
Jag blir förvånad över mig själv... Höhö.

Dags att sätta fart här.. Mitt mål är nämligen att krypa ner i bingen om SENAST en timme och kika på Vänner tills jag somnar. Ibland finns det inget bättre än att somna till Vännernas skratt.
Man får ta vad man har när den där famnen som man ibland saknar inte finns.


Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback