Saturday in Karlstad.

Hittills har jag hunnit med ett besök hos Lantz, min vän, och några affärer fick också besök av mig.
Lantz hjälper mig med logga/typsnitt och visitkort, fint!
The mission to be completed i stan var att köpa de där skorna som jag äntligen bestämt mig för. Vad bra att de var slut i storlek 36 överallt. Toppen! Det resulterade i att ett par springbyxor fick följa med mig hem istället, vilket i och för sig var något som jag behövde! Funderar på om jag ska investera i den tillhörande jackan också..... Det tål att tänkas på!

Nu förbereder vi inför kvällens kräftskiva med två gästande Jokrar. Detta kan bli intressant, haha!
Senare far vi ner på stan och till Koriander - DANSA, DANSA, DANSA! Det var längesedan nu, så det ska bli riktigt roligt!

Ölprovning står visst på schemat också. Nu knäpper Krikken första, dags för mig att göra henne sällskap!



Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback