Something good.



Jag längtar.


- Jobb.
- Möte.
- Löpträning.
- Göra matlåda.
- Maila viktiga mail.
- Xjobbskomplettering.

Så stavades min torsdag den 17 september 2009.
En mycket bra dag, faktiskt.

Nu ska jag kolla över Xjobbet och fixa de sista kompletteringarna och sedan bränna det på en skiva för att skicka in imorgon! Fint som snus. Och det var fan på tiden! Jag är så jävla seg ibland.... Alltså. Fy!

Imorgon är det fredag och sista dagen på jobbveckan. Ska bli skönt med helg!
Planerna är:
- VILA.
- Loppis.
- Träffa Carro.
- Kanske försäljning på marknad?
- Plugg (för till veckan förväntas jag kunna det där programmet SolidWorks...)
- Städa.
- Träna.
- Måla tavla.

Det ser ut att kunna bli en bra helg. Förutsättningarna är iallafall väldigt goda :)



Later.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback