Today is a perfect day to smile.



Jag glädjer mig så över den tre timmar långa fikan med Carro idag. Jag fick massor med energi av att träffa henne och vi hade massor att ta igen! Fint som snus.

Jag har massor av energi över lag idag och jag kommer på mig själv med att le hela tiden, utan egentligen anledning. Det kan nog vara den bästa anledningen till att le.

Om en timme blir det en springtur i det helt fantastiska vädret och kvällen kommer jag spendera fixandes av massa fix, men även framför en rulle med kära far. Han är gräsänkling denna helg då mami är i Oslo. Det är trevligt att hänga med pappa på tu man hand. Han är söt.

Två bilder från dagen:
 
1. Fin stund vid sjön på vägen hem från stan
2. Äpple i trädgården



Later.

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack, detsamma! Du är en jätte fin vän, glöm aldrig det! Finns alltid här för dig =)

2009-09-20 @ 02:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback