Upp och ner. Ner och upp.

Jag har haft en riktigt trött dag idag och tiden på jobbet kändes seg. Men jag fick ändå, mirakulöst nog, ändå massa saker gjorda! Skrev bl.a. ut mina första riktiga A1-ritningar från AutoCAD. De ska vi avända i morgon när vi åker tillbaka till uppdragsgivaren och presenterar vårt arbete, spännande! :)
Jag har fått många seriösa och riktiga uppdrag som jag kommer jobba med framöver nu. Det känns verkligen roligt! Jag glädjer mig så.

Första träningspasset med If Göta idag. Puh! Jag springer med motionsgruppen, men fan vad de pinnade på. 7 km i bra tempo med backintervaller mitt i. Sa jag att jag kände att jag lever? Så himla nice!
Detta är något som jag absolut kommer att fortsätta med. Löpträning är så himla bra och roligt!

Imorgon ska jag ringa ett samtal, som faktikst inte alls känns jobbigt att ringa. Detta är något som faktikst förvånar mig litegrann, men det känns skönt. Jag orkar inte tänka på andras åsikter. Jag ser en möjlighet till ett annat liv, och jag är glad att det kanske finns något som kan hjälpa mig.

Nu har jag pausat klart och måste ta tag i dagens sista jobbtimmar.
Imorgon är det dags för photoshoot med Paparazzi och jag måste fixa de sista detaljerna.
Mitt mål är sova kl. 23. Klockan är ställd på 05.00.... Gäsp.


Nighting. Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback