Will I ever sleep again?

Andra dagen avklarad. Yeey!
Idag var jag ute på studiebesök med handledare Jan hela förmiddagen, väldigt intressant! Efter det satt jag och försökte göra en ritning i AutoCAD, det gick förvånansvärt bra! Snappade upp mycket på Jan's 3 min långa intro.... Jag har aldrig använt programmet förut. Hey, jag kan ju! (Det var typ den enklaste ritningen man kan göra, men jag är fan stolt ändå!) Sedan fick jag hjälpa mr Chr, tillika min löparkompis i Tjurruset, med en layout i PowerPoint. Jag blev lite svettig där ett tag, för jag fattade inte vad han menade eller hur jag skulle lösa detta överhuvudtaget. Log och nickade dock väldigt fint, haha! Men jag löste allt, förutom en "relation" som jag ska fråga på imorgon.
Sa jag att detta känns bra? :)

Imorgon ska jag gå upp en timme tidigare, dvs. 04.00, då jag ska sluta tidigare imorgon.. Redan 15.30 faktiskt. Ska på ett möte, sedan ska jag plåta med AnnaPaparazzi. Och som vanligt är jag inte ett dugg förberedd och ska sitta nu in i det sista och sy.... Packa ska jag visst göra också, för imorgon stannar jag kvar i Karlsta i ett par dagar hos Krikk. Fint som snus.

Jag ska börja löpträna seriöst med If Göta i Karlstad. På tisdag är första gången och jag är förväntansfull!!!!
Det ska bli riktigt roligt faktiskt. Förhoppningsvis så är det lite roliga människor som är med och att det känns givande så att jag kan fortsätta. Fy fabian vad roligt! Det där kortet på SATS ska inhandlas någon dag också.... Pengar. Var det papper, heller hur är det egentligen nu igen.....? Hm....
A-Kassa. Är det ett jävla helvete!? Suck.

Dags att sätta igång med kvällens bestyr så att jag får sova någongång... Sov två timmar i natt. Jag hoppas på iallafall det dubbla denna natten....


Nighting. Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback